Veel gestelde vragen

Algemene vragen

Waarom zou ik gebruik maken van Opzegdienst?

In deze moeilijke tijden worden nabestaanden vaak geconfronteerd met veel administratieve rompslomp.
Organisaties waarvan de overledene diensten afnam moeten worden geïnformeerd.
Daarnaast moeten diensten worden opgezegd of overgezet op naam van de nabestaande.
Dit blijkt in de praktijk een zeer tijdrovende zaak.
Het blijkt dat de informatie die nodig is om te informeren of om deze mutaties in gang te zetten vaak moeilijk is te vinden.
Op verzoeken om informatie wordt soms niet gereageerd en bij de call centers zijn vaak lange wachttijden. Opzegdienst heeft reeds geïnventariseerd welke informatie de betreffende bedrijven nodig hebben om wijziging door te voeren.

Laatste update op 07.07.2011 door Frank.

Hoe weet Opzegdienst welke informatie de bedrijven nodig hebben om een mutatie te verwerken?

Opzegdienst heeft met vele bedrijven contact opgenomen en afspraken gemaakt.
Er is geïnventariseerd welke informatie nodig is om een opzegging of mutatie door te voeren.

Laatste update op 23.05.2011 door Frank.

Hoe lang kan ik gebruik maken van Opzegdienst?

U kunt gedurende 6 maanden gebruik maken van de Opzegdienst.
Door gebruik te maken van de inlogcode kunt u in deze periode zo vaak inloggen als u wilt.

Laatste update op 23.05.2011 door Frank.

Betalen

Moet ik elke keer betalen als ik gebruik maak van Opzegdienst?

Nee, u betaalt eenmalig € 49,-

Laatste update op 06.10.2011 door Frank.

Indien ik weer inlog moet ik dan ook weer een vergoeding hiervoor betalen?

Nee, u heeft eenmalig een vergoeding betaald.
U kunt hiermee een half jaar gebruik maken van de diensten van Opzegdienst.

Laatste update op 07.07.2011 door Frank.

Voor bedrijven

Hoe vergemakkelijkt Opzegdienst het administratieve proces voor mijn bedrijf?

Opzegdienst maakt graag maatwerkafspraken.
Standaard elektronische aanlevering van de door u gewenste gegevens schelen uw organisatie veel tijd en geld.

Laatste update op 07.07.2011 door Frank.

Welke besparingen kan mijn organisatie bewerkstelligen met Opzegdienst?
  • Door elektronische aanlevering reduceert u werkzaamheden op de postafdeling.
  • Opzegdienst betekent efficiencyverhoging voor uw BackOffice.
  • Standaard overtypwerkzaamheden worden gereduceerd.
  • U hoeft niet achter ontbrekende gegevens aan te bellen.
  • U hoeft de kopie overlijdensakte niet meer op te vragen, wij beheren deze en u kunt altijd inzage krijgen in deze gegevens. Dit scheelt tijd en geld.

Laatste update op 07.07.2011 door Frank.

Hoe kan ik in contact komen met Opzegdienst?

U kunt via het contactformulier aangeven dat u in contact wilt komen.

Wij zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Laatste update op 19.07.2011 door Frank.